Blog Widget by LinkWithin

16 Mart 2012 Cuma

KARTOPU ÖRGÜ YÜNLERİ YARIŞMASI İÇİN YAPTIĞIM TASARIMIM...



merhaba arkadaşlar,

KARTOPU örgü yünlerinin düzenlemiş olduğu yarışmaya yukardaki tasarımımla katıldım...desteklerinizi buradan bekliyorum...son gün: 1 nisan...teşekkürler...

7 yorum on "KARTOPU ÖRGÜ YÜNLERİ YARIŞMASI İÇİN YAPTIĞIM TASARIMIM..."

yaseminkale on 19 Mart 2012 07:02 dedi ki...

192. kişi olarak bugün oyumu ATAMA kullandım... bol şans...

Selmatozan on 19 Mart 2012 09:20 dedi ki...

Sevgili Nesrin beğenilerimi daha önce sana belirtmiştim ama bir kere de burdan söylemek istiyorum, dereceye girmeyi hakeden özenli ve güzel bir çalışma, ellerine sağlık umarım hakettiği dereceyi alır, bol şans diliyorum, sevgiler:))

NESRİN on 19 Mart 2012 18:26 dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim arkadaşlar...Beni çok mutlu ettiniz...ATAM'a duyduğum sonsuz minnet borcumu,sevgimi yaptığım tasarımımla duyurmak istedim...BU SEVDA BİTMEEZZZZZZZZZZ...NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...ATAM İZİNDEYİZ...

Adsız dedi ki...

teşekkürler ziyaretin için.bende sana oy verdim blogunuda izlemeye aldımher zaman beklerim bloguma...

Aishas Bazaar on 6 Nisan 2012 15:07 dedi ki...

Çekilişime seni de bekliyorum arkadaşım,sevgiler..
http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/04/aishas-bazaar-hediye-cekilisine.html

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ! Lg destek firması olarak paylaşımlarınızı takip etmeye devam edeceğiz.

Unknown on 27 Ekim 2012 01:50 dedi ki...

selam :)Ziyaretiniz için teşekkür ederiz! Ben blogunuza seviyorum

Yorum Gönder

 

-KURABİYEM- Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez